fbpx

LEANNOVATION_ LEAN COFFEE

Havi rendszeres Lean Coffee találkozóinkon a lean / kaizen szemléletéről, annak alkalmazási tapasztalatairól beszélgetünk.

Ha érdekel a lean menedzsment, a veszteségek csökkentése, az érték és minőségszemléletű megközelítés, az emberek fejlesztése akkor csatlakozz hozzánk egy kávéra!

4 helyszínen várunk! Budapest-Debrecen-Győr-Kecskemét.

Ugorj be
egy kávéra!

BLC 2020 Július – Klasszik Lean Coffee

Július első szerdáját nagyon vártuk, hisz ekkora ütemeztük a már hagyományosnak mondható Lean on the Beach konferenciát. De mint sok mindent, ezt a tervet is felülírta az egészségügyi járvány és annak mindennapjainkat befolyásoló hatása. Sebaj, …

Bővebben

BLC 2020 Június – Változtunk?

A veszélyhelyzet idején könnyen rájövünk, hogy az életben mik a valódi értékek. Abban is tudatosodunk, hogy hol húzódnak valódi határaink, mire vagyunk képesek, mihez milyen nehezen vagy könnyen alkalmazkodunk. Mit profitáltunk a vírushelyzet hozta változásból …

Bővebben

BLC 2020 Május – Művezetők a gáton

A Budapest Lean Coffee május havi találkozója is az Online térben zajlott –  ennek köszönhetően már a  távolság sem akadály, ha valaki leanes társaságra vágyaik:-) Egyre több érdeklődő vesz részt  a debreceni régióból, de ezúttal …

Bővebben

BLC 2020 Április – Kaizen: Változz félelem nélkül!

Április első szerdáján Lean Coffee közösségünk az ONLINE térben tartotta havi találkozóját. A téma különösen aktuális, hiszen a változás, változtatás lehetőségeit jártuk körbe. Nagy hirtelen sok területen kell adatálódnunk, alkalmazkodni az új, megváltozott helyzethez, amihez …

Bővebben

Kaizen: Változz félelem nélkül!

Április első szerdáján Lean Coffee közösségünk az ONLINE térben tartotta havi találkozóját. A téma különösen aktuális, hiszen a változás, változtatás lehetőségeit jártuk körbe. Nagy hirtelen sok területen kell adatálódnunk, alkalmazkodni az új, megváltozott helyzethez, amihez …

Bővebben

BLC 2020 Március – Design Thinking

Eladható a terméked, szolgáltatásod? Mérd fel egyszerűen! “Talán mindannyiunk számára ismert a frappáns Érték definició: “Az érték az, amiért az ügyfél fizet” A feladatunk az, hogy mindent ami a vevő számára nem termel értéket, megpróbáljuk …

Bővebben